موسسه برهان در حال پاکسازی مدارک جعلی خود است

چندی پیش در پستی تحت عنوان معرفی موسسه ی اموزش عالی برهان در این پست اقدام به معرفی این موسسه و کلاهبرداری های این موسسه که متعلق به موسسه ی دانش پژوهان و زیر مجموعه های ان است کردیم. امروز با بررسی دوباره مطالب فوق متوجه شدیم بعد از اینکه ما مطالب کلاهبرداری این شیادان را در سایت قرار دادیم، کلاهبرداران موسسه ی جعلی برهان اقدام به پاکسازی مطالب فوق نموده اند. خوشبختانه ما تمامی مطالب را آرشیو کرده ایم.
پیامی به مدیران کلاهبردار موسسه آموزش عالی برهان و موسسه ی آموزش عالی دانشپژوهان:

با هر پاکسازی شما یک گام دیگر در راستای حقانیت مطالب ما بر خواهید داشت و این مبارزه و اطلاع رسانی تا اخرین روزی که وزارت علوم و سایر دستگاه های دولتی به پرونده ورود کنند ادامه خواهد داشت. با هم نگاهی به پاکسازی مطالب به صورت فنی میندازیم.

با هم نگاهی به پاکسازی مطالب به صورت فنی میندازیم:

تصویر نخست مربوط به زمانی است که ما این مطلب را نوشتیم. در ابتدا صفحه ی سایت اموزشگاه برهان به این شکل بود:

 

تصویر سایت موسسه ی آموزش عالی برهان بعد از اطلاع رسانی کلاهبرداری و مدارک جعلی که در نهایت منجر به حذف اطلاعات از سایت موسسه ی برهان شد.

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید در قسمت افتخارات موسسه ی آموزش عالی برهان نمونه های از مدارک جعلی و دانشگاه های جعلی خارجی که هیچ وجود خارجی ندارند موجود می باشد. اما همانگونه که در تصویر دوم مشاهده کردید دیگر اثری از افتخارات کلاهبرداران وجود ندارد.

فراموش نکنید که با پاک کردن صورت مسئله باز برچسب کلاهبرداری و جعل مدرک و پول های کثیفی که از این راه بدست اورده اید پاک نخواهد شد، ما تا اخر ایستادیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد. آقایان مدیران موسسه دانشپژوهان و موسسه ی جعلی برهان بهتر است هر چه زودتر اعلام براعت کنید و از این موسسه ی کلاهبردار فاصله بگیرید، چرا که ما تمامی مطالب شما را زیر ذره بین خواهیم برد و تا زمان دادرسی در دادگاه از پا نخواهیم نشست.

لینک ارشیو : https://archive.vn/YRda3


 

با مراجعه به لینک بالا میتوانید مطالب فوق را باز قبل از پاک کردن مطالب مطالعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *