فروش مدرک آیلتس، کلاهبرداری در روز روشن

کسب نمرات بالا در آزمون های زبان خارجی همچون آیلتس خواسته قلبی افراد زیادی است اما متاسفانه این روزها شاهد افرادی هستیم که به بهای دریافت هزینه های کلان قول ارائه مدرک زبانی با نمره بالا را به متقاضیان می دهند. این موضوع شاید برای فردی که الزامی به داشتن این مدرک ندارد دلهره آور نباشد، اما برای دانشجوی دکتری که باید مدرک زبان معتبر به دانشگاه ارائه کند یا فردی که به دنبال بورسیه شدن باشد قطعاً دلهره آور است.

آکادمی زبان دانش پژوهان و وعده های دروغین

آکادمی زبان دانش پژوهان در این زمینه نیز دست از فعالیت بر نداشته و با وعده های دروغینش افراد زیادی را سر کیسه کرده است. امروزه خرید و فروش مدرک برای تعداد زیادی از افراد عادی و جعل مدارک داخلی امری طبیعی شده است، اما این بازار مکاره خرید مدرک گستره نفوذش را به مدارک بین المللی نیز کشانده و خرید و فروش این مدارک نیز هر روز زیر گوش مسئولان داغ و داغ ‌تر می‌شود، اما بوی سوختن اعتبار این مدارک به مشام هیچ کس گویا نمی‌رسد.

فروش مدرک آیلتس، کلاهبرداری در روز روشن

با فراگیرتر شدن فرهنگ مال پرستی و ثروت اندوزی در ایران، حوزه آموزش آیلتس و تافل نیز همانند تمامی حوزه های دیگر شاهد ظهور افرادی بوده که گاه هیچ سررشته و پیشینه ای در این زمینه نداشته و تنها و تنها به درآمدزایی آن حوزه و بیرون کشیدن پول به هر قیمت از آن می اندیشند. گفتنی است که این موسسه در تماس هایی که با متقاضیان خود دارد وعده فروش مدارک آیلتس قابل استعلام و با نمره بالا را می دهد، امید است افراد با کسب آگاهی، به این شیادان میدان برای فعالیت بیشتر ندهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کلاه برداری این موسسه و مدیران شیادش، خواندن این خبر را از دست ندهید.

البته نباید تمامی تقصیر را بر گردن این افراد زیاده خواه و کلاهبردار انداخت. به باور من بخش دیگری از مشکل نبود قوانین یا نیروی اجرایی برای پیگیری مجرمین و آزاد بودن ایشان و نداشتن ترس و واهمه از پیامد های این کلاهبرداری ها و از سوی دیگر علاقه چشمگیر گروهی از زبان آموزان برای پرداخت هر میزان پول برای رسیدن به مدرک آیلتس بدون آزمون یا با فریبکاری و تقلب است.

نمونه ای از تبلیغات فریبنده موسسه دانش پژوهان:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *